2009-05-14

Det är fint väder och jag håller på att bli mentalt och fysiskt sjuk

Nu har jag haft min fönvågnings modell och min kortfest modell på träning här hemma. Det gick jätte bra men fan vad nervös jag är! Men det känns i alla fall mycket bättre nu för det är 2 av de momenten jag har svårast för men som sagt, det gick bra. Nu är det bara de kemiska behandlingarna som gnager så jag håller på att bli tokig! Det kan ju verkligen gå hur som helst. Tänk om inte permanenten tar, tänk om det blir frissigt och tänk om färgen blir flammig pga. hennes tidigare färgning och tänk om det blir en annan färg i botten pga. hennes utväxt?!
Jag går sönder...

Men jag känner lite mer hopp idag än igår i alla fall. Det är ju alltid en början. Men nu gör foten ont som f*n så jag är lite nervös över hur den kommer kännas efter 2 dagars hårt arbete. Men ifall jag klarar det här så komemr jag vara sjukt stolt över mig själv. Den sista planeringen kommer jag göra imorgon då jag kommer åka in till Maxime och samla ihop alla verktyg och rita alla strukturteckningar + deklarationspapper. Pjuh, det är mycket jobb och mycket att tänka på. Förhoppningsvis gör detta att jag kan slappna av istället vara nervös som en tok på gesälldagen.

Nu ska jag decka i soffan och kliva upp när det är mat. Mamma har kommit hem nu och tusan vad skönt det är!

No comments: