2009-05-18

It's paying off!

Att jag är en sån där fruktansvärt tråkig människa som har såna där uttjatade smultronställen börjar verkligen löna sig! Igår när jag var på Pause fick jag mig ett glas special edition vin. För att citera: Bara för att det är du. Nice! Han blandade ihop det hela till en drink bestående av bla. sprite och jordgubbar. Ja, sist jag var där och bara beställde en cola så gjorde han också sig grej och blandade den med lime. Gott sam satana.

Ja osså var jag ju in på make up store och handlade i ren tristess och då fick jag en ögonskugga!! :O En sån där som man får när man blir medlem. Tackar så mycket sa jag och bugade och bockade. Som om det inte var nog så var jag och mamma o firade på Lilla Siam idag och då kom ägaren in med gratis förrätt. Så om någon vill ha gratis grejer vet ni vem ni ska hänga med. Moi! Haha

Just det, jag har blivit bjuden på maskerad med 13:e med tema teknade figurer och jag efterlyser hjälp. Vad tusan ska man vara?! Ååh, jag får ångest över sånt här... Som sagt, alla förslag mottages varmt.

No comments: