2009-05-02

Im just fine on my own!

Gårdagen var jätte mysig. Det blev jag, Frida och Erik som vandrade mellan alla uteställena i stan. Vi började på Brunkullan, Vollos, Captain Cook och slutligen Pause. Men för mig blev det i stort sätt nyktert. det blev en 3 öl och en drink. På väldigt utragna mellanrum. Vi gick även till GIII strax före 12 men där var jag bara en kvart innan jag insåg att jag nog var alldeles för trött för en lång utekväll. Och glad för det är jag för då vaknade jag tidigt imorse och har kunnar suttit ute i solen hela dagen. Nu ska jag slänga i mig lite lunch för att sedan fortsätta att steka. Åh vad jag är kär i vädret! Det här är livet...

Jag fick ett mycket underligt samtal förut också. En utav mina vänner hade lämnat ut mitt telefonummer till en kille jag verkligen inte känner. Jag har inte ens träffat honom! Ja, han ringde i alla fall vid 1 idag och började prata på om att han hört jag var singel och att vi borde ha en date. Ja man måste ju verkligen säga att killen har balls men alltså hallå?! Tror folk jag är så desperat bara för att jag är singel? Nej nej, jag klarar mig så bra sååå. Men jag klarar verkligen inte av att dissa någon så jag försökte skratta bort det hela men nu när jag tänker efter så tog han nog det som ett Ja. Fasen. Det är tur att han bor några mil bort så förhoppningsvis har han glömt bort mig innan jag åker till staden. I will keep my fingers crossed.

2 comments:

Fanny said...

Haha, var det den beryktade mannen som vi pratade om nu när jag var hos dig! Isf måste jag ju få garva ihjäl mig lite! HAHAHAHAAA :D

Johanna said...

Haha, jo men visst!!