2009-05-01

Underbara vår

Klockan hann bli väldigt mycket innan mitt huvud träffade kudden med det till trotts så vaknade jag relativt tidigt av att våren försökte klämma sig in mellan mina persienner. Så jag drog upp dem, öppnade balkongdörren och satte mig där och drack en kopp kaffe efter en annan. Man kan ju bara inte vara på dåligt humör när det är sånt här väder! Jag känner hur energin sprudlar i kroppen.

Ska snart åka in till stan med Frida där vi ska sätta oss i solen och tjöta. Det känns helt perfekt en dag som denna.

Ja, gårdagen var ochså väldigt trevlig. Det blev förfest hos Sophie med drinkar och jag har aldrig spel. Modevisningen var också jätte bra. Men nästa helg blir nog lugn i alla fall. Då är det bara Johannas födelsedagsmiddag som står på schemat. Gissa vart det kommer vara? Jo just det, Lilla Siam! Lovely

No comments: