2009-05-11

I am my own winner

Nu är jag less på att vara ensam hemma. Det är ju så tyst och tråkigt! det finns inget på tv, filmen jag håller på att ladda ner tar evigheter, och jag har inte pengar på mobilen. Jahapp!
Men som tur är så ska jag hem till Thomas och Mia på middag ikväll. Tack gode gud.
Men kvällen igår var faktiskt riktigt mysig. Jag satt i min ensamhet med tända ljus, åt choklad, melon och tittade på film. Riktigt avslappnande var det. Man behöver faktiskt den där ensamtiden ibland. Jag tog faktiskt till och med efter Lars och stängde av min mobil. Ja, men jag var fortfarande inloggad på msn, lite kontakt med omvärlden måste man ju ha! Haha.

Nej, nu när jag tänker efter riktigt ordentligt, fan vad skönt det här är! Det är inte ofta jag spenderar tid med bara mig själv. Jag måste börja tycka om mitt eget sällskap, jag är ju ändå den viktigaste personen i mitt liv. Jag ska ta de här dagarna till att lära känna mig själv bättre. Yes I am!

No comments: