2009-03-29

This is why

Herre gud vad jag har varit ut mycket den senaste tiden. Jag kan inte komma ihåg sist jag stannade hemma en hel helg. Förra helgen var jag ju till och med ut fre-lör, det är inte riktigt likt mig. Men jag har skit kul! Men vissta tycker tydligen att jag är ut för mycket, men då undrar jag, vad har du att säga till om? Jag har ju aldig varit ut förut i stort sätt! Och bara för att jag går ut behöver jag inte "supa skallen av mig". I fredags var jag t.ex nästan helt nykter.

Men anledningen till att jag varit ut så mycket är i alla fall att jag precis förstått vilken underbar party stad detta är! Som i fredags tex, då förvandlades stadsbussen till partybussen. De häjde volymen på radion, släckte ner lamorna osså hade han en discolampa som blinkade. Hah. Ja osså åkte han 8:or i rondellerna. Den där chauffören är en riktig rolig prick det.

Det jag ville komma fram till är i alla fall att jag lever livet och har roligt. Ni som ser detta som något negativt tycker jag synd om. Och till er andra, utgång nästa helg?



2 comments:

Fanny said...

Heej hjärtat!
Nu är jag hemma igen =)
Jag vill också gå ut lite, så nu när jag kommer hem får du banne mig visa vilken partystad det är =)

johanna said...

Haha, lätt att jag ska! :D Har fröken haft det bra?
Pöss