2009-03-03

Ronya

Ligger just nu sövd hos veterinären. Den stackarn är hos tandläkaren. Så just nu är jag tröttare än en munk då jag fick kliva upp halv 7 imorse för att ta bussen in med henne. Funderar på att slänga mig i soffan o sova en blund innan jag ska in till stan igen och hämta nycklarna till salongen. Herregud, jag fick hedersuppdraget att hämta ut allas nycklar och få en tour runt kärnan och få alla koder o en massa annat. Fick numret till en kille på Fabös och i över en veckas tid har jag försökt få tag på honom. På torsdag kl 9 kommer en av cheferna från Stockholm och då ska jag ha nycklarna. Så nu brann det i knutarna och fick jaga rätt på honom på hans privata mobil. Pjuh, blev svettigt ett tag!

Var förbi salongen nyss och nu har de satt upp skylen och all annan inredning. I hela salongen stor kartonger med produkter som ska packas upp på torsdag. Vi kommer definitivt ha det vi gör!

No comments: