2009-03-04

Onsdag

Idag är min sista dag utan jobb. Vad konstigt det känns! Nästan liiite jobbigt. Eller nej, så ska jag inte säga för jag är överlycklig över att ha jobb. Men att måsta kliva upp tidigt på morgnarna är väl det jobbiga. Idag har jag i alla fall bestämt mig för att utnyttja den här lediga dagen till fullo. Klev utvilad upp ur sängen vid 12 tiden efter att legat och sträckt mig i ca en timma. Har precis ätit en jätte stor, jätte god frukost och ska snart dra på mig träningskläderna. Sedan är det ju som sagt middag och Anna Ternheim med Johanna ikväll. Dagen kunde nog inte vara så mkt bättre!
Se ya later!

2 comments:

Anonymous said...

Grattis till jobbet Johanna! Gud vad kul och skönt med ett jobb! :) Hoppas allt är bra med dig annars!

Anonymous said...

Tack så jätte mycket! Ja, det är helt underbart, ÄNTLIGEN! (: Men mig är det bara bra. Hoppas detsamma.
Kram kram