2009-03-26

Jobb och andra övriga äventyr

Ännu en dag på jobbet är nu avklarad. Men jösses vad lång dagen har varit!! Tror det beror på den där avfärgningen som tog ca 3 timmar. Herre jösses, nu är jag helt slut. Efter jobbet tog jag, Johanna och Annika en liten fika på pause, det är alltid lika gott och trevligt. Och efter det var det ÄNTLIGEN Make Up Store visning. Som jag har väntat och längtat...


En av vårens stora färger är orange och det märks inom både klädmodet och makeupen. Det är såå jädra snyggt! Och vårens läckigheter på Make Up Store går inte av för hackor vill jag lova. Med mig hem kom ett orange rouge/ögonskugga (jätte snyggt att använda det till båda delarna), ett orange läppglans, ett orange nagellack som doftar apelsin (hur coolt är inte det?) och ett twinkle glitter för ögonen i orange-rosa nyans. Ja, jag brännde som vanligt en "liten" slant men det är ju så jädra roligt. Jag älskar verkligen de där visningarna. Det är en riktig "vara mig själv" stund som sker ca 1 gång i månaden.

Sedan hämtade jag ju ut mina andra kläder jag lagt undan på MQ idag också så nu känner jag mig verkligen som en ny människa. Ja, o till råge på allt så fick jag en massa produkter av Sebastian idag. Shampoo, balsam, hårspray och en Potion 9. Guess if it's my lucky day?!

Nu ser sängen sådär fruktansvärt inbjudande ut så jag ska ta o ge med mig så jag är pigg imorgon för då är det partaj med Frida som gäller. Huset, here we come!

No comments: