2009-03-08

Ojsan hoppsan!

Det blev visst utgång igår också. Efter middagen och ett glas vin på Siam gick vi hem till Anette och hon bjöd på ouzo. Ajaj, farligt! Ja o sedan blev det ett glas på Simon och Victor, när det blev tråkigt där gick vi till G III. Där gick det inte mycket lugnare till för Henke jobbade i Baren. Ett glas gratis vin med påfyllning och resten för 35 kronor! Det är ju för fan billigare än bartömningarna på universitetet. Ja, så det slank ju ner en och annan cider mm. också. Och ett glas skumpa som några kufar bjöd på. Man tackar.

Jag kan ju säga såhär, när jag klev upp kl 9 imorse så var jag långt ifrån nyckter. Vad har hänt, jag brukar ju nästan aldrig dricka!? Det är tur att jag inte blir bakis för hade jag blivit det så hade jag varit väääldigt dålig känner jag. Men ingen katastrof igår, det enda skulle väl vara att jag lyckades supa bort min ena vante. Eller jag, jag fick inte med mig den från bussen helt enkelt. Men nu vill jag ha maat och massor av något att dricka. Men vi har fan inget hemma. Jag vill ha DRICKA. McDonalds blaskiga cola är det bästa dagen efter. Men det är söndag och vägrar krångla med bussarna. Nej, vi har faktiskt inte ens tandkräm hemma, och munsköljet snodde mamma med sig till jobbet. Va faan. Det är ju jätte fräscht. Borsta tänderna är ju det första man vill göra en sån här dag. Men hittade nån slatt i en låda men det räcker inte.

Nu måste jag ta mig något att äta för jag är lite skakis kan jag ju säga.

(Kan ju även skvallra om att min kära mor var ut igår och när jag inatt kom hem och skulle gå på toa så låg det badsalt över hela toaletten och imorse stog hon och ulka sig. Haha, någon mer det gick villt till för?)

2 comments:

Anonymous said...

Haha, du och din mamma är så roliga =)=)

Men vart fan går man för att bli bjuden på skumpa hela tiden, har då aldrig hänt mig. Fast i och för sig är inte jag lika vacker som du, kanske är därför.

Anonymous said...

Men ge sig nu! Man måste ju bara ha flyt. Men du o jag har ju blivit bjudna på skumpa ju. Kommer du inte ihåg sista kvällen på O'learys? Den där snubben som skulle gifta sig? Pöss