2009-03-03

I't keeps on rolling!

Trots att jag varit så fruktansvärt trött hela dagen så finner jag ingen ro i kroppen att gå och lägga mig. Det finns ju så mycket jag vill göra och så mycket jag måste hinna med. På dagarna är det full rulle så kvällarna är ju egentligen den enda tiden jag har att bara vara. Men missförstå mig inte, jag älskar att ha en fullspäckad kalender. Det är faktiskt då jag trivs som bäst. Men det är på kvällarna som del hela kan bli lite problematiskt. Man behöver inte göra jobbiga saker för att kroppen ska bli slut. Man behöver inte jobba 9 timmar om dagen för att det ska kännas. Det räcker med att springa mellan otroligt mysiga kvällar med vänner, bio och en dag på stan. Jag måste finna tiden att varva ner emellan.
.
Men en annan sak som är ett klassiskt misstag, det är när man jobbar på veckorna så är det allt man gör! Man gör kanske inte som mig och går på måndagsbio, äter ute med vänner eller hyr en film. Nej, allt detta ska man hinna med på helgerna. Jag tror att ifall man istället börjar unna sig små saker på veckorna så kommer man få mer energi till jobb och mer tid att vila upp sig på helgerna. Det är i alla fall så jag ska försöka lägga upp det hela. Dessutom vill väl alla ha något att se fram emot efter en dags jobb, inte bara soffan?!
.
Nu ska jag i alla fall försöka sluta mina två blå. Imorgon är det träning, middag och konsert som står på schemat!
.
O ja just det, jag undrar fortfarande varför jag inte kunde välsignats med Mini Andéns otroliga utseende? Hon är lätt en av Sveriges vackraste kvinnor!

No comments: