2009-03-02

Arslet lär göra ont!

Den där sporten curling är en riktigt farlig sport det. PRO:s version av football. Ja, innan oss var det en panschis som spräckt skallen. Herre jösses! Ja, riktigt så illa gick det väl inte för mig men nog drutta jag på arslet en å annan gång. Ja, jag kan konstatera att det är möjligt att ha en blå rumpa. Jag är en lite annorlunda version av Rudolf numera!

För att ge rumpan ännu en omgång så har jag nyss varit på bio. Har sett den 3 timmar långa filmen Benjamin Buttons otroliga liv. Men det var lätt värt det! Fan vilken underbar film. Den må bli en klassiker. Och något annat underbart med bio är att min väska alltid blir lika välfylld av godis. Men mja, nu var ju filmen så lång så nu blev det inte så mycket över. Men jag har i alla fall alltid samma meny när jag går på bio. En mellanpopcorn, stor cola (ja jag är kissnödigare än en elefant efter filmen), nonstop och nån påse sura/salta godisar.
.
Nu blir det till att proppa i sig det sista till Scrubs. Åh, vad jag älskar mitt liv <3

No comments: