2009-03-15

Ont i huvudet

Det är så jävla varmt här hemma så jag fått ont i huvudet. Då är det illa! Tror jag ska ställa mig barfota ute på balkongen ett tag innan det är dags för sängen. Det är så fullt upp på salongen nu så jag måste jobba imorgon. Roligt men samtidigt jobbigt då jag var inställd på att vara ledig. Men men. har en Matrix utbildning imorgon också så det blir nog jätte roligt.

Nej, jag vet att jag inte yttrat mig om vinnaren av melodifestivalvinnaren som många av er påpekat och anledningen är att jag inte riktigt vet vad jag tycker ännu. Jag tror att det antingen går jätte bra eller skit! Lite roligt med lite annorluna bidrag från Sverige dock och inge med Carola stil skit. Det är alldeles för gjort! Äntligen är vi lite orginella. Men som sagt, hur vida mycket jag tycker om låten i sig vet jag inte.



No comments: