2009-03-09

Korvstoppning

Hela dagen har vi haft utbildningar från massa olika märken så nu känner jag mig alldeles tjock i huvet. Men jag är väldigt entusiastisk för märket Kérastase måste jag ju säga. Låter som helt kanon produkter!
Vi fick ju presenter idag också. En hel Nikita-bag fylld med grejer.
I den fanns:
  • En Glantz hårborste
  • Ett shampoo och balsam från Kérastase
  • Shampoo och balsam från Touch of Nikita
  • Boken Drivsraft av Inger Ellen Nicolaisen (Nikitas ägare)
  • En Nikita mugg
  • En Nikita vårjacka
  • Från High Hair en hårsray, pearl shimmer, silkesdroppar och vax
  • En inspirations DVD
  • Potion 9 från Sebastian
  • Och en extreme inpackning från Redken

Gissa om jag blev glad?!



2 comments:

Anonymous said...

Det är så orättvist. Jag villk också ha. Du får sno åt dig lite åt mig på Eran invigning =)=)

Anonymous said...

Haha, jo nog ska vi fixa något åt dig också stumpan! :P