2009-03-10

The City

Ingen av er har väl missat succéserien The hills? Och de flesta av er har säkert även redan sett alla avsnitt som nu går på Mtv och vet att Whitney har flyttat till New York. Och det är i den nya serien The City som vi får följa hennes nya liv i storstaden. Jag kan ju bara inte få nog av de serierna!
Whitney har ju länge blivit hyllad för hennes klädstil med jag måste ju erkänna att ingen klår Olivia Polermo! Trots att hon är en otroligt stor jävla bitch så är jag såå avundsjuk på hennes garderob. Se serien så förstår ni vad jag menar. Hon kommer att vara en stor inspirationskälla inför mig Stockholmsresa. Gud vad jag längtar! Så just nu snålar jag otroligt mycket för att jag ska kunna shoppa så mycket jag bara kan. Hur mycket pengar tror behövs för att fylla en resväska, krogrunda och mat? Jag behöver hjälp med en budget.


Undra om hon kan bjuppa på en shoppingrunda i hennes garderob?











No comments: