2009-03-24

Forever young

Åh, det händer så mkt roligt i mitt liv just nu att jag inte kan sitta still! Jag har så mycket att se fram emot. Ut med Frida på fredag, åka till Åre på lördag-måndag med pappa, Ett helt gäng sköna månniskor ska iväg o bowla, käka och bada tunna nästa helg, Fanny kommer hem, vi åker till Stockholm mm. mm. Ja, osså lite andra grejer som inte kan nämnas här. Oj oj, vad jag är lycklig nu. Och jobbet går kanon! Jag har redan fårr jätte många stammisar, jag säljer som sjutton och jag känner verklige hur jag utvecklas.

Pappa kom ju som sagt till stan idag o med sig hade han Ploi och Nicko (Plois systers barn) åh gissa om jag blev glad :D Tog ut lite flextimmar och vi gick på stan. Med mig hem kom 2 par converse skor. Vi hade i alla fall riktigt mysigt. Åt buffé på Lilla Siam, gick på stan och fikade på Pause. Så skönt att få rå om den några timmar. För som sagt, det var 10 månader sedan jag träffade honom och då var det 15 minuter på en parkering. Så egentligen kan vi nog säga att det var 1 ½ år sedan jag träffade honom då jag var i Thailand. Och lika länge sedan jag träffade Ploi. Men idag var vi alla äntligen samlade...



2 comments:

Anonymous said...

Det är väldigt roligt att läsa att det går så bra för dig. Å förresten grattis till jobb o allt om jag inte redan sagt det:) puss o kram!

Anonymous said...

Tack så jätte mycket :D O detsamma, låter som om det går bra med skolan o allt. Måste vara såå skönt att få allt det där gjort :)
Puss och kram!