2009-03-17

Dear karma!

Jag har precis sett säsongsavslutningen av The City och fy i helsike vilken bitch Olivia är! Men som sagt, hennes garderob går inte av för hacker. Jag hoppas just nu att hennes karma kommer straffa henne genom att hon blir av med hela den och kanske helt plötsligt hamnar hemma hos mig. Måste fylla på min lista med goda gärningar ytterligare så kanske drömmen blir sann.

Jobbet gick jätte bra idag, hade mitt första möte med "the boss" och hon hade bara positiva saker att säga. Ska förövrigt klippa henne imorgon också, känns nästan lite pirrigt. Ja just det, jag fick ju faktiskt snoffsa till mina toppar igår jag med och färgade håret på Annika idag så nu är vi alla snygga och fräscha. Eller ja, nästan i alla fall. Min färg skulle jag också behöva göra någonting åt men det får bli en annan dag. Ja oss har jag haft en otroooligt stor rudolf finne mitt på kinden idag också. Aj aj aj vad ont den har gjort. Nu när jag kom hem så lade jag på lite AHA-syra på den och poppade hål. Fy faan vad vidrigt det var! Jag har aldrig sett nå större i hela mitt liv!! Det sa seriöst "SPLATT" och det stänkte över hela badrumsspegelt. Buhuuu. Jag hoppas att ni inte sitter o käkar eller nå nu. Ja och till råga på allt så har jag klippt av mig knogen idag. Det kanske inte var en kanon dag på jobbet trots allt. Ja, obeskrivligt ont gjorde det i alla fall. Men man måste ju ändå hålla sig sansad och säga "ursäkta, jag råkade visst klippa mig lite i fingret, jag måste bara hämta ett plåster". Och när man kommer in till personalutrymmet så är man alldeles blek, vill svimma, grina och skrika.

Efter en dag av smärta lägger jag mig nu i sägen och hoppas på att jag är prio 1 hos John Blund. Natti natti.



3 comments:

Anonymous said...

haha fan va mysig du är johanna. Tack för den trevliga läsningen. Jag tyckte särskilt bra om inlägget om din finne haha :D

Anonymous said...

Haha, ja jag veet! Man måste ju bjuda på sig själv! :D

Anonymous said...

varfor inte:)