2009-03-12

OJ!

Jag vet allvarligt talat inte ifall jag någonsin varit såhär trött i kroppen. När vi öppnade grinden imorse hade folk KÖAT utanför salongen. Hela dagen idag, imorgon, måndag och tisdag är fullbokad. Idag fick jag en 7 minuters "lunch" kvart över 4! Ja, en halv macka från Törners hann jag ju med iaf. Dessutom till råga på allt så slutade kortmaskinen att funka, datorn crashade och en massa annat strul. Men fan så roligt det har varit! Alla jag klippte idag bokade ny tid, hur bra är inte det? Jag är i alla fall sjukt nöjd med mig själv.

4 comments:

Anonymous said...

Det borde du vara älskling! För du förtjänar det här. Du gör ett bra jobb och alla kommer vara nöjda, oroa dig inte. Sa jag inte det redan från början kanske ;)

Saknar dig 14 varv runt jorden och lite mer!
Puss

Anonymous said...

Oh, älskade. Tack för att du tror på mig!
Jag saknar dig 14,5 varv runt jorden och mycket mer! :D

Anonymous said...

Du ska alltid vara värst.
Jag älskar dig 15 varv runt jorden och mycket mycket mycket mycket mer!! ;)

Anonymous said...

Jaha, men då saknar jag dig mestare än det mestaste mestighet!!