2009-03-19

En utmaning av Sanna

Jahapp, nu är det en sån där jädra lista igen. Den som orkar ta sig igenom allt detta är duktig och kommer nog verkligen lära känna mig!

Lovar du att vara ärlig? JA
Du heter: Johanna Stenlund
Smeknamn: Hanna, Nanna, Hanniz och allt det andra som fyller kriteriet för kärt barn har många namn
Låt som när du är ledsen sörjer till? Det är olika men oftast bara lugna låtar
Beroende av: Godis i alla dess former
Vem behöver du mest just nu: Alla jag håller kärt
Vad tror folk om dig? Jag har ingen aning och jag kunde inte bry mig mindre. Jag lever mitt liv och låter de leva sitt. Men tror inte det är många som tror något illa om mig i alla fall
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är en snäll människa som vill alla gott
Hur imponerar man på dig? Man är precis den man är och är stolt för det!
Brukar du skratta för dig själv? Ha ha, ja det händer ju! Ganska ofta faktiskt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Glömde fråga.. Ska vi göra oss i ordning tillsammans på lördag och åka in vid 7-8 kanske? Hoppas klippningen går bra :) Puss puss bästa. Det sms:et gjorde mig glad i själen. Jag har så fina vänenr!
Vilken är din favoritmålning: Konst kan jag verkligen inte men min mamma är otroligt duktig på att tekna så någon av hennes målningar är det nog.
Var bor du? Torvalla, Östersund
Trivs du där: Östersund älskar jag, Torvalla-tveksamt. Men håller på att leta mig något eget inne i stan.
Äger du några converse: Självklart!
Sprit, cider, vin eller öl: Allt!
Brukar du bli för full: Nej, men det har hänt någon gång och jag tycker inte om det!
Vad har du för mobil operatör: Halebop ofc
Är du allergisk i mot något: Vissa citrusfrukket och nickel
Har du haft sex idag: Ha ha, nej!
Nästa mål i ditt liv: Ta gesällen, bli ännu bättre på mitt jobb, ta körkort, få en lägenhet och få ännu mer tid för mina vänner
Hur svarar du i mobilen: Vid ett okänt nr: Johanna. Annars är det vanligaste nog: Halleloja!
Vem ringde du senast? Min underbara Johanna
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Pratade lite om vliken buss vi skulle ta in till stan på lördag, när jag slutede och annat fest relaterat
Antal timmar sömn inatt: Hela 10 timmar trots jobb! Gud vilken diciplin jag hade igår kväll
Sov du ensam: Ja
Tycker du om din pappa: det är klart jag gör
Brukar du komma i tid: Ja, och jag hatar de gånger jag inte gör det. Avskyr när folk inte kan passa tider
När mår du bra: När jag få umgås med de jag älskar och göra något jag älskar
När blev du fotad senast: Imorse av en stylist som ville ha en frisör till sin klient.
Hur känner du dig nu: Trött, hungrig men otroligt peppad inför helgen
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och vitt nu för tiden eftersom det är färgkoden på mitt jobb
Vad tycker du om fötter: Njae, funkar. Förutom efter en kväll på krogen, då är de ganska paj
Är du smart: Jodå, det tycker jag nog. Jag klarat mig i alla fall :)
Var du aktiv i skolan: Ja, på de flesta plan med det gick i våger. Bra betyg hade jag iaf men det beror på vad man menar med aktiv
Vad saknar du: Folk runt om kring mig efterson jag sitter här i mörkret i min ensamhet. Min älskade Fanny, lite mat solsken och en riktigt bra baslåda till Adiam Dyott som just nu snurrar i min dator.
Hade du en bra kväll igår: Jodå, men det blev kort eftersom jag gick och la mig tidigt. Men med Greys Anatomy kan det aldrig gå fel.
Favorit dryck på morgonen: Smoothie
Rakar du benen: Nej, jag vaxar
När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika ifall det är mitt i veckan eller helg. Vid 23 på vekorna och ca 01.00 på helgerna, förutsatt att jag inte är ute såklart
Är du blyg? Nej, vanligtvis inte. Jag brukar våga ta för mig när det gäller!
Sysslar du med någon idrott: Nepp
Vill du hellre ha mail än brev: Mail är väl ändå lättare?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror att de tror att de är kärlek
Har du spytt offentligt: Jo, det har väl tyvärr hänt. Men inte enbar pga fylla!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ta en sväng en öl på nån krog med grabbarna. Skulle vilja veta vad de pratar om på fyllan, hur de tänker angående tjejer mm. O allt kommer ju fram på fyllan
Är du nöjd med ditt liv: KLart jag är! Hur skulle jag inte kunna vara det?
Är du bortskämd: Nej, verkligen inte. Jag tar inget för givet
Vad gör du i morgon: Jobbar och går möjligtvis ut på kvällen
Vad är det värsta du vet? Det värsta? Världen är stor och frågan liten
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Tror du jag vågar räkna?
Vad behöver du just nu? Mat!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jag känner ingen "kändis" så jag vet inte. Ser däremot sjukt mycket upp till Inger Ellen Nicolaisen som är min boss. Hon är stor kändis i Norge och förtjänar det verkligen. Mamma vid 14 och eget företag när hon var 16. Jösses!
Vad längtar du till? Lördag, tills Fanny kommer hem, våran resa till stockhom och en massa annat jag har att se fram emot.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Det har jag verkligen! Fan vad mycket ni andra går miste om eftersom jag har alla de bästa samlade :P
Vad använder du för shampoo? Eh?! Vilket shampoo använder jag INTE?!
Vad är det finaste du fått? Mitt liv
En speciell dag du minns: Jag har haft så många otroligt fina dagar i mitt liv
Hur gammal är du: 19 år
Tycker du om någon just nu: Jag tycker om otroligt många
Om fem månader: Då har jag tagit Gesällen, jag har en lägenhet, det är sommar och jag älskar mitt liv precis lika mycket som jag gör nu
Du samlar på: Damm
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ringer min mamma/mina vänner
Gillar du golf: Har aldrig provat men det är nog roligt
Vilken tid gick du upp idag: 8.15
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: Laga mig lite mat (för att repitera), gå ut med hunden och duscha för jag har inte hunnit det efter gymmet
Är det okej att gråta: Självklart!
När grät du senast: Jag kommer verkligen itne ihåg, det var alldeles för länge sedean!
Laddar du ner musik och film från Internet: Japp
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Men Jisses, jag har ingen aning!! Skulle skänka bort en hel del iaf
Bär du glasögon eller linser: Linser på dagarna och ibland glrasögon på kvällarna
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 11.12 ca
Har du piercing: Yes, i navel
Vill du gifta dig: Självklart ifall jag finner den rätta
Vill du ha barn: Oh ja
Solar du ofta: Nej, jag har inte tålamod till sånt
Är du bra på att laga mat: Ja, faktiskt så är jag lite duktig om jag får skryta
Gillar du att dansa: Det är mycket jag gillar att göra onykter som jag inte bör göra. Haha
Är du flygrädd: Nejje, blir bara glad av att flyga, jag är ju påväg någonstans!!
Hur vig är du: Mja, så att jah klarar mig
Vad dricker du helst när du är törstig: Ramlösa
Vilken är din favoritglass: Ben'n Jerrys ofc
Tror du på ett liv efter döden: Jag har ingen aning om vad jag tror
Tycker du om sushi: Om det är bra suchi är det gott
Vad äter du helst när du ser på film: Cheddarpopcorn, lösgodis, dricka och om man är riktigt svull kanske lite Ben'n Jerrys
Bor dina föräldrar tillsammans: Nope
Har du tandläkarskräck: Inte det minsta. Jag har ju haft tandställning!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Japp
Biter du på naglarna: Absolut inte!
Röker du: Har hänt, men nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Det är lite olika men minst 4 gånger i veckan
Senaste låt du hörde: Miss you med Adiam Dymott
Vad gör du på helgerna: Är med mina vänner, mamma eller festar...Följ min blogg så vet du!

2 comments:

Anonymous said...

Jag tog mig hela vägen till slutet =)=)

Anonymous said...

Haha, du är duktig du Fanny :) Pössen