2009-03-15

Jag har varit otrogen idag

Vaknade av den där underbara solen imorse. Man kan inte annat än att vakna på bra humör då. Och ännu bättre blev det när Johanna ringde o frågade ifall jag ville följa med till badhusparken. Naturligtvis ville jag det så idag har vi vandrat på isen, grillat korv och druckit varm choklad. Jag älskar vår/vintern. Det är nog banne mig min bästa årtid. När sommaren väl är där så tar man den så lätt för givet men nu känner man bara hopp om en underbar period i livet.

Att bero på det så bestämde jag och Johanna att vi skulle dra ihop ett litet gäng i början på april o bowla och gå ut o käka. Det skulle ju vara skit mysigt. Och någon helg senare dra o bada tunna o mysa med bra folk. Det är så bra att facebook finns. Tänk hur lätt det är att skapa ett litet event och få ihop ett härligt gäng folk.

När jag var påväg hem stötte jag på Thomas och Mia och vi gick på Wedemarks och fikade. Tog en morotskaka, mest bara för att få det bevisat för mig själv att inget slår Pause. Och nej, det finns inget bättre fik. Jag funderar på att fråga dem om inte jag kan få bli deras reklampelare. Ja då får man ju gratis fika mot att jag aldrig får fika på något annat ställe. Det funkar för mig!

Probably the best place in the world

No comments: