2009-03-06

Helg

Det har varit en kort men väldigt effektiv arbetsvecka måste man ju säga. Men nu är nästan allt i salongen färdigt och det är bara småfixet som återstår. Fan vad jobb det är! Men idag när jag stog o rotade igenom lite kartonger så hittade jag väskor med en MASSA produkter i. Och de var våra! PRESENTER! En lyckligare nuna har ni aldrig skådat. Redken, Lóréal, Sebastian, High hear, Kérastase, GHD och SP. Jippiiie!

Ja och mer blir det nog till veckan då vi kommer ha en massa utbildningar o grejs. Mån-ons har vi på oss att plugga in allt nytt och på torsdag slår vi upp dörrarna. Då får ni komma och äta tårta, dricka kaffe och få goodiebags. Jag lovar, det är fin fina prylar ni får. Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta av mig allt slipdamm. Efter det blir det middag, choklad och en soffa.

1 comment:

Anonymous said...

Spara en goodiebag till mig my love. Du vet att jag skulle ha gjort allt för att få vara där =)