2009-03-01

Det känns!

Ja herre gud vilken gårdag! Vi hade så sjukt roligt och det var så kul att det bara var jag och Johanna. Inte så många viljor som måste tas hänsyn till utan bara vi två som klickar så otroligt bra. Vi började ju som sagt på Pause där vi tog nått glas vin och någon öl. Vid halv 11 gick vi viadare mot O'learys där vi möttes av sjukt mycket folk. Det var många som ville se Maggio kan jag ju säga. Men lite kroppskontakt är ju bara mysigt. Ha ha.
.
Ja, o i somras så hade jag ju som sagt en fling med en gamal fling sedan jag gick i 8:an. Jag tyckte det var ganska bra gjort men jag fortsätter bara gå tillbaka i tiden jag. Ha ha. Träffade killen som är den första och enda jag någonsin frågat chans på. När jag gick i 3:an! Herre gud. Eller ja, jag o jag? Skickade faktiskt en lakej som fick fråga åt mig. Japp, jag antar att du läser det här så du vet nog vem jag pratar om :)

Men hur som helst så var det en riktigt skön blandning folk ute igår. Träffade även på en tjej var nyinflyttat från Stockholm och hennes amerikanska basketspelare. De var sjukt sköna människor!
.
Ikväll jag färgat håret på Johanna och sedan Thomas och Mia så vi alla åt tacos hemma hos mig. Mysig dag vilket behövdes eftersom jag är sjukt trött efter gårdagen. Blir aldrig bakis men helt slut i kroppen. Allt jag brukar vilja göra är att sova. För jag är sådär konstig och vaknar alltid jätte tidigt när jag varit ut. Slog igen ögonlocken vid 4 inatt och slog upp dem igen vid halv 8.

No comments: