2009-03-14

Pink Lady

Det kunde inte varit roligare igår. Det blev jag, Johanna, frida, Michelle, Simon och Johan som gick ut. Vi började förfesten hemma hos Michelle där det dracks, sepades och dansades. Nej, det blev inngen nyckter utgång men en lugn iaf. Efteråt bar det av till G III men fy vad det sög där. Det enda som var bra var att Matte jobbade i baren. Men nej, vi lämnade kvar alla slampiga tanter och fyllekåta gubbar och drog till Huset istället. Där var det drag kan jag ju säga! En kund skvallrade om att det skulle bli mycket folk där och det hade hon rätt i. Så sjukt roligt. Och David var DJ igår så när sista låten spelats fick jag en massa skivor av honom. Så nu kan jag ha min egen lilla nattklubb här hemma. Någon som vill joina?
Jag sov över hos Johanna inatt. Mycket onödigt medtanke på att mitt hus ligger ca 20 meter ifrån hennes men det var ju mycket mysigare såhär. När vi vaknat gjorde vi oss lite frukost, piffade till oss och åkte ner till stan för att fika med Emma, Sofie och Suzette. det var ju jätte trevligt. Hittade även lite kläder till i helgen då vi är 13 tjejer som ska gå ut utklädda tillsammans. Det är färgtema, vilket innebär att allt vi har på oss ska vara i en och samma färg. Min blev rosa (som vanligt, why?!) och jag hittade skit coola kläder på Bik Bok. Ja, vi ska ju inte direkt vara seriösa utan kläderna ska ju vara skit fula. Hittade ett pas neonrosa glansiga leggins och ett neonrosa linne. Till det ska jag ha mitt rosa nagellack, rosa ögonskugga och ett hårband som alla ska ha. Ja, sofie, hon ska ha en gul sparkdräkt hon! Haha. Fan vad roligt vi kommer ha.

No comments: