2009-04-26

SKÅL!

Jag har haft det helt underbart sedan sist! Måste ju först berätta vilken jädra tur i oturen jag haft. Jag har ju varit jätte ledssen över att det inte blev någon Sthlm resa i fredags men så hände något helt perfekt! Jag hade ju sett ut så mycket kläder där nere som jag ville fylla ut min garderob med. Sthlm finns ju alltid kvar men det var de där små sakerna jag hängde upp mig på. "Tänk att jag aldrig kommer få de där skorna, den där tröjan mm". Men så hittade jag ju den där klänningen jag ville ha på Gina på webben så den fick jag ju. Osså träffade jag på Angelica ute i vimlet förut och hon sade att hon hade varit på smygöppningen av Monki i stan! Jaaaa!! Jag har ju helt glömt att de skulle öppna. Så jag var där i fredags och ALLT som jag ville ha därifrån fanns. Det var ju bara Gina Tricot och Monki som jag ville ha alla kläderna från så nu är min garderob FET. Visst, det väger ju naturligtvis inte över Stockholm men glad gjorde det mig verkligen. Som plåster på såren liksom.

Jag och Fanny var även på Lilla Siam i flera timmar i fredags och åt och drack underbart gott. En riktigt mysig kväll. En lite hårdare kväll var det dock igår. Kvällen började hemma hos mig med mat och vin. Sedan gick jag in i bartender rollen och började göra drinkar. Sedan satt vi på Pause från ca 9 till 1. Det var sjukt mysigt. Var liveband som spelade så grymt sköna låtar. Och även där flödade vinet och drinkarna på rätt bra. När pause stängde så var vi inte bangna på att dra vidare till O'learys och även där var våra halsar törstiga. Ja, jag klädde inte på mig idag förrän vid 20.00. Jisses. Men det var värt det, lätt!

No comments: