2009-04-18

Kaos

Jag fick klippa mig idag! Så skönt. Det fick bli hellugg igen, har faktiskt saknat det lite men som vanligt är det så dåligt tajmat. Det är ju sommar snart! Åh det är ju så varmt med hellugg då.

Ja annars då? Annars är det bläe! När jag kom hem från stan tuppade jag av, mådde illa och fick sjukt ont i huvudet. Jag var ensam hemma då jag tuppade av så jag har inte riktigt koll på hur länge jag var borta med det kändes riktigt länge. Ronya stod i alla fall och gnällde och skällde för hon blev rädd. Gull snuppa. Sedan dess har jag spytt otroliga mängder och legat med en fruktansvärt migrän. Mår dock lite bättre nu för jag har fått lite skalpmassage av mamma och fått i mig lite yoghurt. Jag vet inte riktigt vad som hände men jag antar att det är för att jag både ätit och sovit jätte dåligt i över en vecka nu. Kroppen orkade väl inte riktigt med. Så tyvärr blev det ingen film kväll med ost, kex och vin med Frida ikväll. Riktigt synd. Men som tur är så skulle hon på en spelning ikväll så det gick ingen nöd på henne :) Men imorgon blir det ju iaf hemma-spa och lilla siam mat med Johanna. Och om jag inte kommer kunna äta då, ja då är jag helt utan räddning tror jag!

No comments: