2009-04-14

Me (hjärta) Svulla


Jag har verkligen noll matlust just nu. Ja, på just mat i alla fall. Min meny har de senaste 3 dagarna sett ut såhär
Söndag:
  • En halv macka till frukost
  • Resterande av dagen... Godis

Måndag:

  • En macka och O'boy till frukost
  • En gaffel middag bestående av pasta och pastasås
  • Popcorn och lite påskgodis

Tisdag:

  • En macka och cola på jobbet till frukost
  • 1-5 tuggor av kycklig+rotgrönsaker

Ja och nu senare ikväll ska jag frossa i Ben 'n Jerrys (strawberry cheesecake), videoteketgodis och cola till dubbelavsnitten av desperate hosewives.

Som ni kanske även märker är jag mycket piggare och gladare (antagligen pga allt socker) så därför uppdatterar jag även bloggen lite oftare. Hoppas läsarna hänger med och inte bara hänger läpp. I'm back!

No comments: