2009-04-18

Jo men nu så!

Funkar inte tradolan på benet så är det ju iaf en utmärkt huvudvärkstablett. Efter två tradolan, två alvedon och en väldligt svårtuggad macka så känner jag mig nästan som en människa igen. Men jag känner mig fortfarande lite tom både i huvudet och magen. Men nån vidare matlust kan jag inte påstå att jag har efter att spytt hela dagen.

Jag kommer att sova oerhört gott inatt och min kropp skriker efter vila. Den har fått tåla mycket stryk idag. Jag hoppas också att jag kommer kunna stanna inne så mycket som möjligt imorgon för träningsverken i mina armar och höft är obeskrivlig. Jag har desstuom lyckats få bulor (!) på armarna efter kryckorna. Hur lyckats man få det som?! Ja, som tidigare konstaterat är jag oerhört duktig. Nu ska jag titta klart på "A perfect stranger" och sedan utmattad krypa ner bland fluffiga kuddar och svala täcken. Mmm...

No comments: