2009-04-20

Changes?

Ja hörruni! Jag vet knappt ut eller in. Efter att pratat med en kompis på msn så är jag så pepp på en förändring nu men ska jag bara slänga mig in i det? Huvudstupa och hoppas att jag landar på fötter? Ja men vad kan hända allvarligt? Men det skulle ju definitivt bli något helt nytt. vad det är kommer jag tyvärr inte nämna här riktigt än eftersom jag inte vet ifall det blir av eller inte. Men en lite ledtråd är ni ju absolut värda:


Är det någon som känner igen sig? Vi kan ju leka en liten lek. När någon kommer på vart det här är så avslöjar jag mina planer.

Jag vill ju så att kroppen skriker. Men, jag måste få liite mer tid på mig att få kött på benen. Men be my guest, gissa på och jag lovar att avslöja!

Hur ska jag nu kunna somna?

2 comments:

F said...

flytt på g?=)

Johanna said...

Mjo, möjligtvis. Men det måste funderas på både 1 och 2 gånger :)