2009-04-24

Jag har återfått kontakten med yttre världen

Nu är äntligen tapetseringen klar! Åh, så imorgon ska jag för en gångs skull få sova ut. De där hantverkarna var de mest oproffsiga hantverkarna jag varit med om. De sår o skriker o svär på varandra också har det mage att högt och tydligt påpeka något fel de gjort för att sedan säga "äh, skit samma". Vah?! Vem gör så?
Ja nu är allt i alla fall klart och resultatet blev faktiskt förvånandsvärt bra. Just nu sitter jag nyduschad och försöker ta orken till mig att fortsätta grooma mig själv. Fanny är så hurtig att hon tagit en långpromenad med min vovve. Lite senare ska vi in till stan o kika runt för att sedan äta middag på Lilla Siam.

Tack o lov att Fanny kom hit så jag får ut i civilisationen igen. Igår satt vi på O'learys och drack öl. Det bästa med O'learys när de visar sport är att man kan bli nästan hur högljudd man vill. Man kan asgarva, prata snusk och andra tjejgrejer utan att någon ens lägger märke till det. That's nice!

Nu ska vi snart fortsätta vår egen definition av Münchens Beerfest. Men vi håller ju oss dock inte bara till öl utan alla former av vin går också ner.
Nu kör vi så det ryker!

No comments: