2009-04-15

Liggsår

Jag är sjukt trött på denna jävla soffa nu kan jag ju tala om. Jag kan, utan att överdriva räkna på min ena hand de gånger jag klivit upp härifrån. Nästan så jag kan räkna på en hand de samanlagda gångerna min rumpa lyfts härifrån på 2 dagar. Nej fy fasen. Men hittills har det funkat ok. Har börjat titta på Tyra Banks nya satsning Stylista. det är dock inget program hon själv medverkar i. Men summa sumarium så är det ett gäng mode-junkies som tävlar om ett jobb på Elle. Riktigt bra tidsfördriv faktiskt.

Jag tror att ifall jag får mig en Elle tidning och ifall jag inte avverkar avsnitten för fort så kan jag stå ut en dag till. Men inte mer. Jag vet inte vad fasen jag ska ta mig till på fredag? Jo just det, som tur är så har jag fått en röntgentid hos läkaren då och förhoppningsvis så kanske jag får göra om mitt gips då också. Nu är gipset så tajt att så fort jag sätter ner foten sväller den och tårna blir alldeles blåa. Obeskrivligt ont gör det. Då har jag ju några timmar där i alla fall som jag slipper soffan. Men är lite nervös över att jag måste operera då också. Ih, jag vill inte! Dessutom vill jag ju vara på fötter (eller en fot iaf) till på lördag. Då ska ju jag och Frida ha filmkväll :) Och söndagen ska spenderas med Johanna då vi ska ha hemma spa och hämtmat från Lilla Siam. Jag har ju lite att se fram emot i helgen iaf.

Nu ska jag avverka ett sista avsnitt att Stylista och sedan blir det sängen. Eller nej, fel av mig, soffan. Japp, jag till och med sover här nu för det är lite närmre toaletten så slipper jag hoppa så långt i nattmössan. Jag kan ju även berätta att soffan nu har fått två gropar i sig. Ett efter min rumpa och ett annat efter mitt gips. YAY!



No comments: