2009-04-19

JAG FÅR KLAUSTROFOBI!


Jag har nu haft en helg hemma och jag håller på att knaka i fogarna! Jag klarar inte det här. Och ännu värre blir det bara för att läkaren tycker jag ska "ta det lugnt och låta kroppen vila, ordeeentligt". Shit ass! Åh, jag vill på stadshuset och flirta med bratsen så man får gratis skumpa, blinka till bartendern när han frågar vad det får lov att vara och svara "en 6:a till priset av en 4:a" och få en 8:a!! Och dansa till sån där riktigt jävla dålig musik som bara är bra när man har riktigt roligt. Skit gips. Jag förbannar den dagen då du föddes!! Ja, jag är jävligt förbannad. Fan!

Nej istället så pustar, stönar och svettas jag värre än en flodhäst bara jag gått till påstlådan! Idag var jag alldeles blöt efter att hoppat från bilen till Lilla Siam. Jag slänger mig över disken och fiser ut "V-v-vvatten". "Ojsan, åkt skidor i Åre?" Nästa människa som frågar mig det kommer få en spydig kommentar på köpet. Folk till och med stannar mig på stan för att fråga ifall det gått hårt till i backen. Vad kräver de av mig? Att svara "Nej jag är bara en sån där som inte bara har tummar mitt i händerna utan lite var stans så jag kan inte hålla mig på fötter"? Nej för fasen, det är på en fredag som gipset ska av och då jävlar ska jag visa folk vad jag går för. Jag ska hoppa studsmatta, shoppa skor, dansa och leka twister. Då har jag fått mig hämnd.

2 comments:

Fanny said...

Hahaha! Du är så rolig du min snuppa! Tycker det är riktigt underhållande att läsa din blogg =)

Vet att det är trist just nu. Men snart kommer jag och lyser upp din vardag =) Pussa!!

Johanna said...

Hehe, ja det är ju en himmla tur det, o tänk så mycket roligare min blogg skulle bli då! :D
Pussah