2009-04-14

Någon som vill följa med mig till värmen?




Min kropp skriker efter en resa med sol, bad och paraplydrinkar! Så fort gipset är borta måste någonting hända. Jag o Frida funderar på att ta en sista minuten ngn stans. Eller jag o Fanny? Någoon?! Om inte annat sätter jag mig på ett flyg o far till Thailand själv. Jag känner ju lite folk där nere så nog skulle jag klara mig alltid. Bali skulle ju inte heller vara så tokigt men det är Thailand jag känner så ska jag åka någonstans ensam så blir det nog dit.
.
Annars då? Ja igår var jag faktiskt ute för första gången sedan gipset kom på. Jag satt ute i solen och njöt med en kopp kaffe i handen. Blundade och var lycklig över våret. Åh så skönt det var. Jag enda tills jag hör "PANG!" och en smärta i min fot är så otrolig att jag spyr. Nej jag har slagit mig många gånger och haft ont men den smärtan, FY FAN! Blev krit vit och trodde jag skulle tuppa av. Det var snorungarna som sköt en fotboll, precis på fotknölen som är bruten!! Ungarna fattar inte att de ska vara inne o bli feta på godis under påsken!! Ja, så den korta njutningen fick jag betala av hela dagen, kvällen och natten. Men idag är det bättre och jag har faktiskt tagit mig in till stan. Satt på jobebt och höll Annika lite sällskap.
.
Pappsen fyller år idag också och jag hade planerat att åka o hälsa på honom imorgon men jag får se vad jag orkar. Jag känner att mina krafter är långt ifrån topp men å andra sidan så bör jag träna upp både armmusklerna och kondisen. Man må ju se det hela ur en positiv synvinkel också, fasen vad fitt jag lär bli! Nu ska jag skramla ihop någon lunch i köket innan jag svälter.




No comments: