2009-04-06

Jo men visst lever jag!

Och visst har jag haft fullt upp. I fredags gick jag och Frida på Eriks spelning och fasen vad bra de är! Tyvärr var det den sista på länge. Lördagen spenderades på Pause och Huset. Hmmm, bartömmnig på Huset i helgen. FARLIGT! Men är riktigt stolt över mig själv och var näästan nykter. Nu sitter jag helt slut i soffan efter 2 dagars pulka åkning, Bee movie på repeat, tittandes på en maaaassa tåg, stark mat och vin. Har varit hemma hoss pappa. Och åååh vad söt Nico är! (Plois systers barn). Men ja, ungen kallar ju Ploi för mamma så. Han är helt besatt av Bee movie och tåg. Filmen spelas MINST 3 ggr per dag och igår stod vi 1 timma vid järnvägen för att han skulle få kolla på traiiin!!

Här kommer iaf lite bilder från lördagen:

Ja, och här har vi årets första påskkärring. Även kallad Pippi! Den mest patetiska människa jag sett på länge. Hon gick runt helt ensam, heelt radiostyrd och åmade sig på allt och alla som gick förbi. Där var hon med sina plastbröst, magtröja och platinablonda hår och tyckte hon var snyggast på hela kvällen. Ja, vi fick ju oss ett o annat gott skratt iaf. Lägg märke till staketet hon står vid. Det var hellen "spott" där hon åmade sig som om det vore en strippstång. Fresh!

No comments: