2009-04-28

Just chilli´n


Fanny åkte hem igår. Jag är ledsen i ögat. Jätte ledsen i ögat. Men innan hon åkte så hann vi ju med ännu en runda på Pause i alla fall. Som lite plåster på såren liksom. Men jag måste hitta nån annan hobby än att fika på Pause nu. Det börjar ju nästan bli pinsamt. Okey ifall man är helt okänd för dem och man är där ofta men nästan alla som jobbar där vet ju vem jag är. Så nog lägger de märke till att jag svullar 3-4 gånger i veckan alltid. Och om jag inte träffar dem där så träffar jag dem på krogen. de må ju tro att jag inte kan annat är supa o svulla. Fy fasen! Och dit imorgon ska jag åh!
Äh, skit samma. Jag ska njuta av Fridas sällskap, uteserveringen och en walnut brownie med hallon smoothie. ja det ska jag!

Idag fyller Johanna år också! Hela 21 år fyller tösen. Så jag har varit och grattat henne med ett eget pysslat kollage och en make up store kurs. En annan fick ju belöning för det med en jätte god tårta. Riktigt bra byteshandel :)
Osså har jag varit och ätit middag med mamma på Captain Cook också. Mammsen får man ju inte glömma. Gott som vanligt och som vanligt jobbade bartendern så jag fick mig en gratis öl. Det tackar vi så mycket för!

No comments: