2008-12-17

Slapp som en sill!

Jag har hamnat i djurtemat. Är en sill i vattnet som har flodhästar i magen. Ja, det är ju så det blir om jag lägger ihop de senaste dagarnas rubriker. O det stämmer nog ganska bra det också.

Har kommit hem från jobbet nu och ska laga mig lite mat. Min berömda köttfärsås och spagetti :) Synd bara att jag måste äta den i mig ensamhet. Men innan matlagning så ska jag föröka röja upp i lägenheten lite, jag gjorde det ju aldrig i söndags.

Pratade med Lars idag förresten. Han berättade att den jäveln hade sökt jobb i AMSTERDAM! Men efter många om och men så kom vi överens om att det nog vore det bästa för honom. Ja, vart annars ska han hitta hasch och horor så lättillgängligt? Dessutom så kom vi på att fräscheten på girlisarna där nere ligger på en ganska låg skala så han kanske äntligen kan finna någon i sin nivå!
Mmh, hör ni min entusiasm?


Måste ta mig en funderare!

No comments: