2008-12-14

Inte fjärilar. Flodhästar. Ja i min mage alltså!

Snart är det dags för sängen men först måste jag titta lite på tv för att lugna nerverna inför imorgon. Tänkte titta på supernatural som går på 5:an. Har tydigare tyckt att det verkar vara ett riktigt skitprogram. Men det var innan Fanny påstod att det skulle tydligen vara en riktigt fräsching till skådis med i den. Så man får väl ge det en chans då! :) Dock kan det ju vara så att hon anser alla vara attraktiva efter snart ett år som celibat strandsatt i USA. Right gumman? Hehe.

Ikväll har jag i alla fall slagit in alla mina julklappar så nu är jag helt redo för julafton. Jag är som nykär! Jag verkligen älskar vintern och allt runt om kring den. Sedan att jag bor i Sveriges vackraste vinterstad gör väl heller inte saken värre. Det är sanslöst vackert här.

Nu ska jag dra på pyjamasen och krypa in under en filt och dricka lite te. Då kanske nerverna lägger sig lite. Förstår inte varför jag är så nervös, det har jag aldrig varit förut inför ett jobb. Jag tror att det kan vara för att jag har så höga förhoppningar. Hoppas bara att de inte är FÖR höga.


Sov så gott
Berättar hur allt har gått imorgon
Kramar

No comments: