2008-12-30

Jag laddar


Fasen i helskotta! Håller på att bli sjuk, igen, som vanligt! Jag vill inte, hinner inte och orkar inte. Ignoore!
Har tagit en jävla massa vitaminer idag i alla fall. Bara att hoppas på det bästa. Det är ju nyår och allt. Dessutom jobbar jag mer än någonsin nu, är helt fullbokat på salongen.

Idag berättade förresten Sandra (salongsansvariga) att de gärna vill anställa mig i maj. det skulle jag jätte jätte gärna vilja, men vi får väl hoppas att jag hittad ett annat jobb så länge. Må ju ha nå pengar att leva på iaf.

Ja, nu är jag i alla fall fruktansvärt pepp på imorgon.Blir förfest hos Sophie innan. Skulle bli en 11 pers nå sånt osså tar vi en gemensam taxi till festen sedan. Iiih vad jag längtar. Johanna har även skaffat sig ett mission för mig. Hon tycker det är på tiden att jag skaffar mig en pojkvän. Njae, vi får väl se hur det blir med den saken. Har inte haft någon på ca 3 år och inte har jag heller klagat! Jag klarar mig så bra själv så.


I'm a independent woman.

No comments: