2008-12-26

Mitt liv år 2009

En början på något nytt och utveckling på något gammalt.

Ta bättre hand om mig själv
~Börja träna igen, inte bara för vikt nedgång utan för hälsa på flera plan

Omfokusera
~Jag ska, för mitt eget bästa, ta mitt eget liv i mina egna händer. Mina hinder skall komma i dagsljus och jag ska se att de inte existerar

Fråga mig själv, vad vill jag göra?
~Jag ska börja acceptera alternativen och inte vara rädd för att konfrontera mig själv
~Som tidigare nämnt styra mitt eget liv. Börja ställa krav och lära mig själv säga nej


Bibehålla de goda egenskaper jag har
~Fortsätta respektera andra, vara ödmjuk och omtänksam mm.

Lära mig ta mer initiativ
~Om jag vill att något ska hända, ja då kanske jag även måste kunna ta saker i egna händer

Trivas bättre med mitt liv
~Jag ska börja uppskatta allt som är bra i mitt liv mer och på detta sätt bli en lyckligare människa


Love the people who treats you right, forget about the ones who don't and believe that everything happens for a reason.
If you get a chance take it
If it changes your life, let it
Nobody said it would be easy, they just promised it would be wort it


Summa sumarium vill jag bli en starkare människa både på ett fysiskt och psykiskt plan. Jag ska inte sitta och vänta på att mitt liv ska börja utan leva det. Jag vill utvecklas till den människa som jag vet att en stark jag skulle vara.
Allt jag vill vara och alla mina val är det jag som styr.

Välkommen en ny del av mig!

No comments: