2008-12-12

För Fanny.

Ja, vad gör jag inte för henne. Hade helt gett upp hoppet om bloggen. Men nu är jag väl här igen...

Igår var det ännu en makeup store visning. Ännu mer shopping med andra ord. Så idag har jag mest stått o provat sminket till min nyårsklänning. Man vill ju helst inte stå där på kvällen och riva sitt hår över att det inte alls blev som man tänkt sig. Övning ger ju färdighet sägs det. Och övning var nog precis det jag behövde för jag såg mest ut som en misshandlad tvättbjörn från början. Höhö. Men efter några tvättar och påläggningar senare så såg det faktiskt riktigt bra ut!


Ska snart iväg till grannen och klippa lite. Måste försöka få i mig något att äta innan bara. Har inte haft någon vidare matlust alls på flera dagar nu. Ja, om man inte räknar med fikat på Pause igår med Ann-Marie. Sådant går ju alltid i. Hallon smoothie och morotskaka som vanligt. Och nej, jag tröttnar aldrig på det (!)


På måndag ska jag äntligen få börja jobba igen. Har fått ett extrajobb på Attityt här i stan nu runt jul och nyår. Ska bli riktigt roligt. Fick veta att jag redan hade ganska många kunder inbokade så det kommer nog inte bli lite att göra i alla fall. Till skillnad från mitt förra jobb med andra ord!!

Tjejerna är unga, trevliga och duktiga så jag tror det kommer bli helt kanoners. Sedan är det ju alltid bra att få in en fot.


Nej, nu ska jag ta o äta lite nypånsoppa och tunnbröd. Till middag blir det pizza. (Smaka på den du Fanny! Så går det när man far till USA) Haha


P&K

No comments: