2008-12-29

Monday, yes I can feel it!

Vet. inte. om. jag. är. vaken!
Fy f-n vad jag är trött. Eller trött är nog inte det rätta ordet, slut!
Efter jobbet sprang jag upp till stan för att hitta en julklapp år Robin som mamma ska ta med sig när hon åker till stockholm imorgon. det var inte det lättaste. Varför ska killar alltid vara lika hopplöst svåra att köpa presenter till? O om man väl hittar något så är det dyrt. Jaja, det fick bli en parfym i alla fall.

Sedan har jag hunnit uppdaterat spritskåpet inför nyår också. Jag är så taggad!
Väl hemma efter jobb så satte min mamma mig i jobb. HOn ville bli fin i håret inför resan så det var bara att ställa sig att göra slingor. *Gäsp*. Men jag ska få en fotmassage som betalning så jag har lite att se fram emot iaf.

Blev glad idag på jobbet. Egentligen skulle imorgon vara sista dagen där men de ville ha kvar mig en vecka till. sedan har jag även anställning där om några månader ifall jag inte hittat något annat tills dess det vill säga. Så jag borde väl inte göra så tokigt jobb i alla fall :)


Nu vill jag ha min betalning. Ska bråka på mamma nu...

No comments: