2008-12-26

Juul juul stråålande juuul!

Jag hoppas att ni haft en lika mysig jul som mig. Ätit massa, tittat på Kalle Anka, öppnat fina klappar och myst tillsammans. För det är precis det jag gjort! Det blev riktigt mysigt när det bara var jag och mamma. Brukar ju vara det andra jular också naturligtvis men var lite skeptisk till att vi skulle vara ensamma.

Jag tror dock att jag förätit mig på godis. Tror inte jag kommer vilja äta nå mer på ett mycket mycket långt tag.
ja, nu är det bara nyår kvar sedan är julen för mig över. Tycker den bara är utdragen efter det. Tröttnar på all julpynt och granen börjar barra som man trampar runt i. Nej uffa!


Ja, förövrigt satt jag uppe sin ca 5 imorse och gjorde iq test! Haha. Till min förvåning så var jag inte riktigt så dum som jag trodde. Hade faktiskt bättre resultat än 80% av de som gjort testet. Och låg en bit bra bit över medel. Är faktiskt riktigt stolt över min mamma och pappa, de gjorde ett bra jobb! Haha.

Bäst resultat hade jag i ordförråd och logiskt tänkande. Det blev jag inte förvånad över!

Nu ska jag röjja undan lite innan Johanna kommer över på en fika.
Ha de gött!

No comments: