2008-12-13

Sömnlös

Mhm. O sedan då? Det går vallningar genom hela min kropp, tror fan jag har feber. Det är min vanliga tur. Bara för att jag ska börja jobba på måndag! Det kryper i hela kroppen och den gör ont. Sitter o försöker peta in nå bra ord på poeter.se men vette fasen om jag lyckas med något.

Jag har i alla fall hunnit roa mig med en film i väntan på tröttheten. Grace is gone heter den med John Cusack. Jag förstår definitivt varför han hyllats i denna film.
Den handlar om en man och hans två döttrar vars fru och mor dog stationerad i Irak. Dock vet inte hans döttrar om tragedin ännu då han inte klarar av att berätta sanningen för dem.
John Cusack framför verkligen sitt lidande och man tror på honom. Han lever i något utav en dimma och på något sätt speglar detta hela filmen. Filmen var bra, men jag tror att man måste vara i rätt sinnesstämmning för att den skall kunna få ut sin rätt.


Var inte på komedi humör när du ska se denna film är allt jag säger!


Nej, ett nytt försök. Har haft täcket på ballkongen så det ska vara svalt och skönt nu då jag läcker lika mycket svett som en elefant kan spruta vatten.

God morgon och sov gott
Puss & kram

No comments: