2007-07-31

Den perfekta dagen finns. Faktiskt.

JAG HAR FÅTT TILLBAKA MIN MOBILTELEFON! Fan vad lycklig jag är. Tack att det finns sådana männikor kvar på vår jord som förstår det här med mimtt är mitt och ditt är ditt. Helt ortoligt. Jag är så fruktansvärt tacksam. Jag hade tänkt ringa upp och tacka denna underbara människa som lämnat in den till polisen men tyvärr så fanns inget namn på inlämnaren men jag hoppas denne förstår hur lycklig den har gjort mig. Med denna perfekta start på dagen så åkte jag ner till da stada med mamma och hon gjorde hål i öronen som hon fick i presentkort av mig på morsdag. Fint blev det. Ja, och som grädde på moset så fick mamma veta idag att hon har en fasst anställning på spa-kliniken!!! Gaaaah. Fan vad glad jag är för hennes skull. Vi firade med lite fika på stan och åkte sedan hem och övningskörde. Jag är riktigt grym på det där nu. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv. Ska börja läsa lite teori nu och sedan blir det inskrivning på körskolan som gäller nu när jag fått ihop alla slantar till körkortet o allt. det känns riktigt bra att slippa oroa sig för allt det där nu. Yeeah. Har tittat på min o mammas favorit program Gilmore Girls ikväll med en nutella burk i näven. Sedan blev det So You Think You Can Dance och jag kan knappt bärga mig till hösten då jag ska börja dansa modern dans. Weho.

Jag har kännt mig allmänt lycklig idag och uppskattat alla de små sakerna i min omgivning. Jag kom även o tänka på min lilla Fanny idag och jag började nästan gråta av lycka över att jag har henne. Fasen bruden att du ska till USA! Vill så gärna följa med dig, hur ska jag klara mig utan dig? Mja, jag kommer antagligen klara mig, för jag har insett att jag är jäävligt stark, men svårt kommer det bli. Älskar dig så jävla mkt. Du är underbar <3

Jag tycker synd om dem som inte känner bruden min för ni går miste om något stort! Det hela kan ju ha o göra med att vi är släkt. ;)

No comments: