2007-07-24

Patrik och Robin <3

Idag har det varit en riktigt degus dag. Satt i pyjamasen alldeles för länge, tittade på tv alldeles för länge och ätit alldeles för mycket. Hann i alla fall med en sväng på stan för o titta lite på folk, det va tevelisch. Jag och mamma hann precis komma hem när telefonen ringde. Det var Patrik, min helt totalt underbara kusin. Han sa; Johanna, hör du tutan? O det gjorde jag, både i telefonen och utanför fönstret. Han och mitt kusinbarn Robin hade åkt ändå från Stockholm helt utan förvarning, precis som vanligt! :D Det roliga var att jag ringde honom på dagen och frågade när i allsin dar han hade tänkt komma och hälsa på oss o han sa att han sulle ringa upp ikväll o berätta när han fick ledigt. Men grejen var att han redan satt i bilen påväg hem till oss. Lite kusligt va? Haha. Ja, så nu sitter vi alla sammlade och myser. Gud vad jag älskar dem!

Nu ska jag kura ihop mig med de andra och titta på film.

1 comment:

Anonymous said...

Well said.