2007-07-10

GATUFESTEN!




H
ur kul hade inte jag då? Obeskrivligt. Åkte ner till Sundsvall i onsdags, förfestade "lite" med Fanny o sedan så drog vi ner till folkmassorna. Vi bestämde oss för att försöka få in mig i öl-tältet, o det gick väldigt bra, med tanke på att hon FRÅGADE hur gammal jag var (!) Smartheten. Vi fick mersmak och provade ett till, där kom jag in galant utan att bli stoppad. När klockan blev sisodär 2 så övertalade Joel och Fanny mig att försöka komma in på krogen, o jag kom in, PÅ MAMMAS BUSSKORT där det stod vuxen. Jösses. Inte så mkt koll där inte. Men väldigt roligt var det iaf. Höhöhö.
I torsdags så spenderade jag mest tiden på primero, på fredagen så var det förfest hos Anders, träffade klassen en sväng, en massa regn och en massa skoj. Lördagen var också hur kul som hellst om man räknar bort att min mobil blev stulen! Fan. Jag har alldrig tappat bort något i hela mitt liv så det här känns vill jag lova! Men jag har iaf fixat så att jag kommer få samma mobilnummer, men hela telefonboken är ju borta. Tur att hitta.se finns. Jaja. Nu sitter jag iaf hemma och är sjuk, har fått influensa och urinvägsinfektion efter veckan, men det är det verkligen värt! På onsdag kommer Maria och Stella och torsdag kommer Fanny. Vad jag längtar. Ska bli så skojsigt. Vi ska till spa kliniken o bada, sola och mysa, efter det ska vi till lilla siam o äta. Riktigt flick mys ska det bli.

Ne, nu ska jag pimpla te och knarka halstabletter.

No comments: