2007-07-22

Fika, folk och musik.

Jag har precis kommit hem från en rolig dag på stroket. Jag o mamma åkte ner till stan för att fika, lyssna på musik o titta på folk på stroket. Solen sken och allt var totalt underbart. Vi satte oss utanför ett öltält o tittade på folk som sjöng karaoke. Efter ett tag ser jag en kille som börjar flirta med mig och jag blir som vanligt generad och tittar bort. Efter ett tag så kommer hans pappa fram till mig och börjar fråga ut mig om ålder, om jag var svensk (de var norskar) och om hela mitt liv! Jösses. Han går fram till killen och informerar om läget och sedan kommer pappan tillbaka och börjar flirta med mamma! Haha. Han sjöng även "jag vill känna din kropp emot min" (Gyllene tider- när vi två blir en) för henne. Det var vääldigt roligt tycker jag, men mamma blev mest illamående och vi gick där ifrån. Hahahaha. Vi åkte hem, tog ut Ronya på en sväng, duschade och åkte tillbaka till storket. Vi var in i ett öltält och lyssnade på Ständut Blakk, de var KÖNG! Hehe. As trevligt hade vi. Ja, och sedan kom pappan o hans son igen, eller Kim som killen hette men de blev utslängda igen för att Kim var "lite" för full. Fniss.

Ja, o nu sitter jag här, kl 12 på natten och ska äta middag. Vi hade helt enkelt så roligt att vi glömde bort att vi var hungriga. DET är vad jag kallar en lyckad dag.

Ständutt Blakk

No comments: