2007-07-03

Summa sumarium

Oj, jag har inte alls hunnit med mig med att skriva. Det har hänt sååå mkt. Kate va ju som sagt här, hela helgen spenderade vi mestadels på Domus och åt bananasplit! :P I söndags åkte hon hem och jag blev lämnad helt ensam då mamma åkte iväg på personalfest. Jag hatar att vara ensam och jag höll på att dö av tristess när jag kom på att jag kunde ringa Johanna och Martin o höra om de ville komma över o titta lite på film med mig. O de ville de, som tur jävla va! Höhö.

I måndags (igår) fick jag en chock meddelande. På ett väldigt bra sätt vill jag lova. Jag hade fått in 5000 kr på mitt konto! Jösses. Kan inte nämna något namn om vem som skickat dem, men det är tydligt att det är värt att känna denna personen! Höhö. Jag älskar dig, men du är på tok för snäll!" Ja, så idag bjöd jag mamma på middag. Vi åt på Lilla Siam (Thai restaurang) och jag kan looova att det var det godaste jag någonsin, i hela mitt liv ätit. Jag o mamma åt för nästan 400 spänn. Hehe. Inte illa det inte.

Imorgon bär det av till Sundsvall och gatufesten, gaaah vad det ska bli roligt! Jag längtar, jag längtar, jag längtar så jag håller på att spricka... Men jag ska gå ons. tors. fred. lörd, så jag lär bli ganska sliten. Men det är det värt! På fredagen ska klassen förfesta tillsammans, vi ska bla. ha picknick och äta jordgubbar. Och på lördag blir det förfest på min terass i lägenheten. Ska bli mysigt. Den är ju så fin! Tänk dig, en takterass med utsikt över stan, inte illa va? Erkänn att du är lite avis? Fniss.

Ne, nu blir det sova, ska upp tidigt imorgon så jag hinner sola lite innan jag åker.

Hej svejs!

P.S. Jag älskar dig stort, du vet vem du är! ;)

No comments: