2007-07-30

The world outside

Mmm, nutella! Det bästa godiset i världen. Har bara myst på idag och tittat på sista avsnittet av Day Break, lite sorgligt.
Har varit en sväng på stan idag också o handlat lite med mamma. Vi köpte en hamburgare och en McFlurry som vi åt i solskenet på torget. Vi kom hem, slängde i oss lite mat o sedan har jag pratat en massa med Fanny i telefonen. Gud vad jag saknar den bruden. Vette fan hur det kommer gå när hon flyttar till USA, jag vill inte äns tänka tanken. Om hon ändå hade orken att hålla ut tills jag ska dit som AU-pair. Men jag förstår att hon vill iväg, tiden väntar inte direkt. Längtar som fasen tills jag får åka. Men först ska jag göra praktiken och ta gesällen. Det är alldeles för lång tid till dess!! Det finns så mycket jag vill se, jag känner verkligen att jag är klar med Sundsvall nu, det finns inte så mycket kvar där att hämta förutom vännerna. Jag vill vara fri från skolan nu. N U !


Blir galen av att bara sitta stilla. Nu åker jogging-skorna på!

No comments: