2007-07-20

Otroligt

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Skriv titelnamnet på den låten som spelas som svar på frågan.
4. FUSKA INTE!!!


1. Hur mår du idag? I'm back

2. Kommer du komma långt i livet? in god's hands

3. Hur ser dina vänner dig? Summertime

4. Kommer du gifta dig? I'm like a bird

5. Vad är ditt livs theme-song?
Savin' me

6. Vad är ditt livs historia? Time to say goodbye

7. Hur är skolan för dig? The end

8. Hur kommer imorgon vara? Umbrella

9. Hur kan du komma framåt i livet? Lovestoned

10. Vad är det bästa med dina vänner? Stackars

11. Vad finns i lager för nästa vecka? One step closer

12. Vilken sång beskriver dig bäst? Best of you

13. Hur är det med ditt liv? Soundz of freedom

14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Promiscuous

15. Hur ser världen på dig? Somebody to love

16. Kommer du ha ett lyckligt liv? Can we chill

17. Vad tycker dina vänner om dig? Crazy

18. Har du en mörk och djup hemlighet? Don't walk away

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
One minute man

20. Hur kan jag göra mig själv glad? The way you love me

21. Kommer jag någonsin ha barn? Miracle

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Beautiful soul

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Angel

24. Vad är några tips till mig? I'm back

25. Hur kommer jag bli igenkänd? Suddenly everything has changed

26. Vad är min danssång? Scratch

Det här va fan kusligt asso!

No comments: