2007-08-01

1 års dag!

Idag är det precis ett år sedan jag flyttade till Östersund. Så mycket har hänt på så liten tid, speciellt med mig. Jag är långt ifrån en människa jag var för ett år sedan. Det skrämmer mig lite att någon kan förändras så fort men jag är ändå glad. Jag har vuxit otroligt och fått en helt ny vy av mitt liv. Jag vågar ta för mig mer och jag är mer säker på mig själv än jag någonsin varit. Ett bra exempel är som idag när jag gick in till ett företag där jag visstede sökte extapersonal. Jag presenterade mig själv och berättade exakt vad jag var ute efter, och jag blev inte ens nervös! Jag kände bara att, detta arbete klarar jag av galant och jag kan verkligen tillföra något här. Jag kände att de inte kan finnas en ända sökande som skulle arbeta hårdare än mig. Det kallar jag framsteg.
Jag ska gå in dit igen imorgon för de ville att jag definitivt skulle lämna in en intresseanmälan. Tihi. Jag kan inte nämna vart det är ännu eftersom det inte ligger ute på platsbanken utan jag hörde att de sökte peronal via mina "kontakter" och jag vill inte ha mer konkurrens! :P Höhö

Wish me good luck! :)

No comments: